czwartek, 31 maja 2012

Krem BB Skin Food: Good Afternoon, Peach Green Tea


Dziś o kremie BB, który skierowany jest specjalnie dla osób z cerą tłustą.
Krem kupiłam na eBay u sprzedawcy 2b-gentler. Wysłany 6 kwietnia, dotarł do mnie 28 maja. Szczerze mówiąc powoli godziłam się już z myślą, że przesyłka w ogóle nie dotrze!

Producent: Skin Food
Nazwa: Good Afternoon, Peach Green Tea
Dostępny jest w 2 odcieniach: 1-Light i 2-Natural.
Cena na eBay: ok. 45 zł. Cena w sklepie AzjatyckiBazar.pl: 89 zł.






Plusy:
+ w ogóle nie czuje się go na skórze
+ pięknie stapia się z kolorem mojej cery, mimo że ma bardzo jasny kolor
+ wspaniały, świeży, owocowo-cytrusowy zapach
+ przepiękne opakowanie, które umila korzystanie z produktu :)
+ SPF 20 (zawsze coś)
+ idealny na lato

Minusy:
- krycie średnie/słabe (nie kryje większych zaczerwienień i blizn, trzeba pod niego dać korektor)
- nie zauważyłam efektu matowania, trzeba przypudrować

Inne kremy z tej linii:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz