czwartek, 6 września 2012

Akcja PAESE: Kosmetyki za darmo! Pokazuję co dostałam :)

Czas opisać moje wrażenia z udziału w akcji Kosmetyki za darmo, którą polecałam Wam w poprzednim poście :)
Po kilku dniach od wpłaty 22 zł na konto podane na stronie PAESE, pojawił się u mnie kurier DPD. Po rozpakowaniu kartonu ujrzałam taką paczuszkę:


W mojej paczce znalazły się: pękający lakier do paznokci, tusz do rzęs, konturówka, błyszczyk, cień i puder brązujący. Są to pełnowymiarowe i pełnowartościowe produkty.


Coś, czego nigdy nie używałam, to pękający lakier, przez blogerki pieszczotliwie zwany pękaczem :)
Efekt pojawia się w ciągu kilkunastu sekund od pomalowania. Niestety to trend z ubiegłego sezonu, poza tym nie jest to elegancki manicure do pracy. Może go komuś oddam.


Dostałam też cień "Ekspedientka sklepu Społem", pardon, "Światło Toskanii" ;)
Jest bardzo ciekawy i żałuję, że wakacje już się skończyły, bo nie mam okazji go wypróbować. Może w weekend. Do pracy- nie ma mowy :)


Oto puder brązujący. Na pewno wykorzystam go do "opalania" dekoltu i ramion :)


Błyszczyk ma półtransparentny kolor i wspaniały, karmelowy smak. Super!


Firmie PAESE serdecznie dziękuję za przesyłkę i fajną zabawę, wkrótce wrócę po więcej ;)

2 komentarze:

  1. Padłam ze śmiechu przy ekspedientce - trafne podsumowanie. Ja jestem miło zaskoszona tuszem, na początku gdy zobaczyłam szczoteczke powiedziałam NEVER, no ale się przemogłam i do pracy sprawdza się świetnie. Akcja promocyjna Paese zadziałała bo dziś kupiłam dwa cienie w bardziej stonowanych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń